donderdag 13 oktober 2011

Voor U die het begrepen heeft



Je zou kunnen denken dat de "Silent Spring"-nachtmerrie in de nevelen der tijden gaat verdwijnen. Ik denk het echter niet, de mens zal het toch opnieuw mee gaan maken. De nachtmerrie van een door de mensen verstilde natuur zal weer plaats maken voor het natuurlijke leven dat de tot puin herleide massasteden langzaam maar zeker zal overwoekeren. Dat proces is er al talloze malen eerder aanwezig geweest, in andere tijden en cultuur perioden. Maar we leven NU op een wereld met een bijna globale gemeenschap. De vraag nu is, zal de "Silent Spring"- nachtmerrie ook zo global zijn? Met zo`n krankzinnige wetenschap als deze gaat dat heel gewoon gebeuren, dus er zal tijdig iets moeten veranderen, ook aan de wetenschap!

De natuur zal op een enkel moment, net als onze eigen natuur, niet langer het zwijgen opgelegd kunnen worden. We moeten wel afwisselend gaan luisteren tussen stilte en de natuurlijke geluiden en naar onze eigen natuur! Er is geen andere keuze!

Ik weet het wel zeker, de stilte zal de re-volutie brengen, de wal keert altijd het schip. Wie niet mee wil varen moet maar wetenschapper blijven, maar ik kan u wel vertellen: ..... het gaat heel lang duren voordat U iets van een licht gaat zien.

Nog steeds ben ik ingehuurd door moeder Teresa; ......moeder van de nieuwe Aarde.

`Als ik ooit heilige word --word ik er ongetwijfeld een van de "duisternis".

Ik zal voortdurend afwezig zijn in de hemel -- om op aarde het licht aan te steken van hen die in duisternis verkeren.'

Als U mijn vorig conclusie leest dan zal het U duidelijk zijn, dat ik een opdracht heb gekregen, de tot nu toe vereerde platonische noodwendige driedeling stort de wereld telkens opnieuw in duisternis. En dat zal de wereld toch verteld moeten worden! Het licht op deze wereld zal ontstoken worden voor hen die in duisternis verkeren. Zijn daar mogelijkheden voor? Ze zijn in ieder geval nog nooit zo groot geweest, ...............
 Laat de wetenschap van Meneer Robert Dijkgraaf en consorten zijn gang niet gaan, met al zijn onzin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten