woensdag 12 oktober 2011

De werkelijkheid


De geestelijke vermogens van de mens worden gewogen door 'spelletjes' die de wetenschap de mens voorlegt, met het meest ultieme spelletje de Quiz. Wat een totale onzin!
De Wetenschap heeft een maatstaf die vast staat en waartegen "Het" zichzelf en anderen afmeet om zo mogelijk haar ego te strelen, en het als intelligentie kan etaleren. Maar het draait in het leven om WIJSHEID., energie en ritme, dingen die moeten groeien samen met uw mens zijn.
De wetenschappelijke norm sluit U voor U ongekende manier op, U komt er echt niet achter wie nu de Heks en wie nu de Trol is! Sterker nog, sinds wetenschappers zeggen dat ze slechts goed abstract kunnen denken weten ze dat zelf niet eens, en slaan zichzelf slechts met hun 'slimheid en slinksheid' om de oren.
Een mens dat doorgroeit deelt zijn kennis inzicht en wijsheid met de ander en zo groeit zowel de mens als de omgeving van de mens. De mens leeft namelijk samen op het normaal-vlak Aarde, en niet op het bedachte "abstracte" vlak van de debiele wetenschap.

De volledig krankzinnige wetenschap denkt een hogere kennis verborgen te houden. Ze meent heel arrogant de wetenschappelijke maatschappelijke ladder gevormd te hebben die ieder mens moet beklimmen om überhaupt een functie binnen de volledig debiele wetenschap te mogen hebben. De debiele wetenschap gaat alleen maar haar ondergang te gemoed, op het normaalvlak Aarde kom je alle belangrijke dingen tegen, niet op het bedachte "abstracte" vlak van de wetenschap. Voor mij kan er geen enkel onderwerp taboe zijn, de overeenkomst met mij is altijd mogelijk, dat is zo ongeveer wat mogelijk is doordat ik over vele leermeesters beschik. De meer dan 1 miljoen leermeesters die mij zo ongeveer aan iedere moraliteit en waarheid kunnen helpen.

Mijn vertoog heeft zijn 1. indachtigheid, 2. onderzoek naar waarheid, 3. energie, 4. vreugde, 5. kalmte, 6. concentratie, 7. gelijkmoedigheid. Op geen enkele manier kan ik een regel in mijn vertoog ontdekken die boosaardigheid en onmenselijkheid kent, ik kan mijn vertoog ook niet beschrijven als een materieel verschijnsel. Ik beschouw het leven dan ook niet als een uitsluitend commutatief proces, waarbij zo ongeveer alles zijn tekstuele betekenis heeft gekregen.

Het universum verdelen, daar doe ik niet aan mee.  Fysica, biologie, geologie, astronomie, psychologie, maar ook de politiek enzovoort - zij maken de natuur  niet uit! En de natuur weet dat zonder enige twijfel.  Daar ligt de reden waarom ik een hartgrondige hekel aan de naargeestigheid van het handelingsonderzoek heb zoals politici en wetenschappers telkens weer beweren te moeten doen. Geldigheidsaanspraken die tegenover en tussen politici en in de wetenschap ter discussie worden gesteld zijn voor 98%  geproblematiseerde geldigheidsaanspraken ofwel bijna fantasieën en deze kunnen niet als argument gelden. Ja, en ook hun vertoog  kan slechts worden gevolgd in hoeverre men deelt in de redeneringen.
Krankzinnige wetenschappers, wie is nu bij U de Heks en wie is nu de Trol? Wie is er nu werkelijk objectief? Wilt U dat ook even aan Robert Dijkgraaf en consorten vragen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten